FAQ

Verzending en levering

De levertijd hangt af van de gekozen verzendmethode en je locatie. Versnelde verzending biedt een snellere levering in vergelijking met standaardverzending, die meer kostenefficiënt is.

Wij bieden standaard- en versnelde verzending aan. Internationale verzending is ook mogelijk; de kosten en levertijden variëren
per bestemming.

Deze variëren op basis van gewicht, bestemming en de gekozen verzendmethode. Voor bestellingen boven €100,00 bieden wij gratis verzending aan.

  • NL- € 7,45
  • DE – € 12,50
  • BE € 12,50
  • voor andere landen neem contact op met onze klantenservice voor de tarieven

Ja, bij elke verzending ontvang je een trackingnummer. Je kunt de voortgang van je bestelling volgen via onze website of door verzendupdates die we per e-mail sturen.

 Neem contact op met onze klantenservice. Wij staan klaar om eventuele problemen op te lossen en ervoor te zorgen dat je ervaring zo soepel mogelijk verloopt.

 Adreswijzigingen en levering

Ja, neem zo snel mogelijk contact met ons op om je adres te wijzigen. Voor het omleiden van pakketten na verzending, dien je direct contact op te nemen met de vervoerder.

De vervoerder zal meestal een nieuwe leveringspoging doen of instructies achterlaten voor het ophalen van het pakket.

 Betalingen en beveiliging

Wij accepteren creditcards, debetkaarten, cadeaubonnen en mobiele betaalopties zoals Apple Pay en Google Pay.

De veiligheid van je gegevens is onze prioriteit. We gebruiken geavanceerde versleutelingstechnologieën om je betalingsinformatie te beschermen.

 Retourneren en omruilen

Retourneren en omruilen kan binnen 14 dagen na aankoop, mits de artikelen ongebruikt en onbeschadigd zijn. Gepersonaliseerde of aangepaste artikelen zijn uitgesloten, tenzij defect.

Neem contact op met onze klantenservice voor begeleiding.

 Klantenservice

Onze klantenservice is bereikbaar via e-mail. Wij streven ernaar om binnen 24-48 uur te reageren op al je vragen.